Thorium
http://thorium.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 İleri>>
Cevapla
bykYd

slm thorium slm yaf: ) nerde bu demolar millet ya sercan boş durma çalış : )


ÇOK YAKINDA YENİ WEB SİTEMİZ : www.thorium.com

***foruma fikirlerini ileten herkese teşekkürler****
Bu mesajın yazıldığı tarih : 1 Mart 2007 3:07 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
c1han

dynasty sen editörün sildiği msjların birinde konserler kız için gelindiğini,msn muhabbetinden felan bahsediosun. bu konuşma kimle aranda gecio merak ediorum ?
ayrıca naylon grup diyebilmen için önce seninde bi grubun ve demonuzun olması gerekiyor.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 1 Mart 2007 1:05 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
kimene007

sLm arkadasLar benide aranıza alırmısınıs... sızlerı yenı gordumde..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Şubat 2007 4:37 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
KoDeSroCk

yaa sorun deil siz bıtane demo koysanız gerisi ztn kendiliginden gelir.... bu arada konserLerinizden haberim olsun...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Şubat 2007 4:33 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
angel0101

Evet kısa bi zamanda demomuzu ekliyeceğiz.Naylon grup olayı ne bılmıyorum ama su an demomuz hazır değil ve 2004 yılında yaptıgımız demoyu eklemek istemiyoruz aslında ama madem zorunlu bi durum yeni demomuz bıtene kadar eskılerıni ekleriz....bu arada antepli arkadsım sen kusku duyma boyle antepte rock muzıkle ugrasmaya calısan ınsanları destekle yeter THORİUM’dan kuskunuz olmasın..Görüşmek Üzere....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 14 Şubat 2007 10:44 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
KoDeSroCk

abi waLla bı antepli olarak artık sızdende kusku duymaya basladım yoqsa sizlerde dıer gruplar gıbı naylon grubmusunuz acaba!!! ne ses ne haber var...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Şubat 2007 5:48 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
KoDeSroCk

hadi yaa nerdesınız kımse gelmıoyrmu sızlerden buraya konserde gorusmek dılegıyle...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Şubat 2007 2:24 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
KoDeSroCk

sizlere benden tavsiye en yakın zamanda demolarınızı koymanızı diliyorum.!! sitedeki naylon diye hitah edilern gruplar temizlenio sizlerde arada kaynamayın yane... konserede geLcemde içerde icecek bira vs seyler varmı:D öLe bos olmaz...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Şubat 2007 6:45 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Rockcu_Em

slms millet ben hiç konserenize dinlemedim ama sercanı tanıom o yüzden hiö kusursuz bu grup çok saglamdır :D :) nesse saygılarım k.i.b grşzz thorium demo bekliozz
Bu mesajın yazıldığı tarih : 6 Şubat 2007 9:15 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
duman_melike

Slm bende sizi beğeniyle dinliyorum antep’te ki her konserinize geliyorumm GEREÇEKTEN ÇOK İYİSİNİZ BATERİSTİNİZİN HAYRANIYIZZ
Bu mesajın yazıldığı tarih : 4 Şubat 2007 7:54 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 İleri>>